tinusencondewereldrond.reismee.nl

Costa Rica

Canopy start in Monteverde (Aventura)

Reacties

Reacties

Janny

Hoi Conny en Martijn,

Is dit de voorbereiding voor de TARZAN-swing?
Ik dacht een foto van jou en Martijn te zien.
Hillie en Henk dachten dat het 2x Martijn was.
Nu ik je met helm en rood jack zie, denk ik toch dat ook Conny de sprong heeft gewaagd.
Geniet nog even lekker van jullie laatste weken.

Koos

Moedig hoor, zo'n Tarzan-swing. Na afloop het zweet in de sandalen, neem ik aan? Leuke filmpjes! Alleen het gillen van doodsangst had harder gekund. (N.B. helaas nog geen vacature op het CLV.)

Rachel

Hi! We met in Koh Chang and Lara gave me your blog's address since I never remembered to get it from you. I can't read any of it, but your pictures look great and it looks like you're having a wonderful time! Costa Rica looks beautiful.

I hope you're continuing to enjoy your trip and I'm glad to have the chance to get back in touch with you!

Best,
Rachel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!