tinusencondewereldrond.reismee.nl

Bolavenplateau en 4000 eilanden

Sabaidee lieve lezers,

Even een korte update! Na Pakse zijn we met de motorbike rondom het Bolavenplateau gecrossed, hebben overnacht in een bungalowtje aan de waterval genietend van de lokale bevolking, hun gewoonten en hun heerlijke eten!

Daarna met lokale trackers, bussen en bootjes naar Don Khong, Don Det (daar zitten we nu) en Don Khone die midden in de Mekong Rivier liggen en bekend staan om hun 4000 eilandjes met o.a. watervallen en een soort zeer zeldzame dolfijnen.... Het eerste eiland hebben we gisteren per motorbike gezien en een oversteek gemaakt naar een eiland er tegenover waar alleen lokale bevolking leeft... en die zien niet zo heel veel grote witte mensen op een veel te kleine motorbike over hun eiland scheuren over modderpaadjes......echt om te gillen!!!! De man die de 'ferry' bediende probeerde ons duidelijk te maken dat er toch echt geen hotels op dat eiland stonden......alsof wij dat nog niet wisten...hihihi......Om deze ferry te vinden hadden we wel een briefje mee moeten nemen met daarop in het Lao: ' Waar is de ferry?' en een briefje met de naam van het bewuste eiland!

Ik zal niet te lang doorgaan, de foto's spreken voor zich!Het is maar goed dat tinus en ik een dagboekje bijhouden want anders worden de verhalen op het blog echt veel te lang!!!!

Tot de volgende keer!

Tinus en Con

N.B. Foto's volgen later, deze computer is traag en heeft bepaalde programma's niet en om die nu te gaan zitten downloaden? Ik dacht het niet!

Edwin

Tarzan en Jane in hun natuurlijke habitat... op de motorbike :D ben benieuwd :p

Marja

he Conny & Martijn, voor 't eerst op jullie blog, al zoveel meegemaakt, lijkt wel of jullie al maanden onderweg zijn!
Kei leuk om te volgen:) Gr. Marja

monique

Ha lieve Conny en Martijn, super om jullie zo te volgen. Mooie dingen aan het doen. Heerlijk om jullie te zien stralen op de foto's :-)
Wij gaan rustig 2 weken naar italie, met ons tentje. Zullen toch andere foto's worden ha ha. Geniet en na onze vakantie gaan we weer verder met jullie verhalen lezen. Liefs Mo en Gerard

Klaas en Mia

Hee martijn en Conny, we zijn net terug van vakantie en nu voor het eerst op jullie blog.
Fantastisch om jullie op deze manier te kunnen volgen, wat hebben jullie al veel mee gemaakt en gezien in zo'n korte tijd, slaat de vermoeidheid niet toe?
Leuk dat we op de hoogte gehouden worden van jullie ervaringen, we blijven het volgen. Toi, toi.
groetjes Klaas en mia.