tinusencondewereldrond.reismee.nl

Koh Chang Thailand

Sawadee lieve lezers,

We zitten weer in Thailand! Via de grens zijn we naar beneden gereisd naar een eiland voor de kust van Cambodja. De eerste dag mooi weer en heerlijk in de zee gespeeld met de golven en de eerste echt mooie sunset gezien sinds lange tijd. We hebben een bungalow vlakbij het strand, echt heerlijk bijkomen in de hangmat....hmmmmm......De dag erna het onderwaterleven bekeken door onze goggles op de eilanden rondom Koh Chang. Helaas werd het weer steeds slechter en hebben we vandaag alleen maar regen en zelfs lange tijd onweer gehad inclusief het zicht op een 'twister' in de zee (zie foto's). Voorlopig blijft het zo volgens de voorspellingen dus tinus en con reizen weer verder. Morgen gaan we naar Bangkok om de dag erna te vertrekken na Koh Tao een eiland meer naar het zuidwesten van Thailand waar het beter weer schijnt te zijn en het bekand staat om het duiken.......we zijn benieuwd! Misschien dat dat onze eerste duik weer gaat worden na 3 jaar!.......(Bonaire 2007)

De foto's volgen spoedig........

Tinus en Con

Reacties

Reacties

Janneke

Nou hier in Nederland zitten we op dit moment in precies hetzelfde weer :(. Ik wilde ook gaan zwemmen, maar dan niet in die mooie heldere blauwe zee, nee gewoon in het zwembad. . .
Ik hoop echt dat het weer op de eilanden beter is, zodat jullie de mooie onderwaterwereld weer eens gedag kunnen zeggen! doe Nemo de groetjes van me!
Hier is voor mij trouwens weer het dagelijks leven begonnen. De schatjes van groep 3, die nog nooit in een grote gymzaal zijn geweest heb ik alweer lesgegeven. Ze keken hun ogen uit.

Blijven jullie lekker genieten en veel foto's maken + plaatsen op de site! erg leuk om te bekijken namelijk.

Liefs

yvonne (zamba)

Nou hier dan een berichtje van mijn, werd wel tijd te lang gewacht nu moet ik erg veel lezen wat jullie allemaal gedaan hebben,maar het leest erg prettig en ben ook super blij dat alles goed gaat met jullie.Ik heb vier weken niet gesport en ben vorige week weer begonnen,heeeel erg spierpijn gehad. ben al met mijn vierde week bezig met werken.Elke keer als ik langs je oude woning loop denk ik aan jou, wat zijn ze nu aan het doen!de nieuwe bewoners zijn nog flink aan het klussen !!Groetjes van Ivonne en blijf je verhalen lezen Doei xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!