tinusencondewereldrond.reismee.nl

Koh Tao en duiken.....

Sawasdee lieve lezers,

Daar zijn we weer......5 dagen na vertrek uit regenachtig Koh Chang kwamen we via Bangkok aan in zonnig Koh Tao. De eerste dag gesnorkeld en weer een motorbike gehuurd! De wegen zijn zo steil dat con af en toe van de motorbike af moest en Tinus er alleen vandoor ging en con maar lopen! Zo langzamerhand komt die berggeit weer in me naar boven......

Tijdens het snorkelen ons velletje (onder korte broek en hempie)weer sinds lange tijd blootgesteld aan zonlicht en inderdaad lobsterbillen tot gevolg! Wel al een rifhaaitje gespot en de eerste stingray (pijlstaartrog). Hierdoor opgewarmd hebben we gisteren en vannochtend onze eerstedrieduiken weer gemaakt na 3 jaar boven water!!!! Heerlijk!!!! Het is net als fietsen, je verleert het niet en ook hier zijn de omstandigheden super, goed zicht, mooi niet al te diep gelegen koraal en veel vis in alle kleuren soorten en maten..... Mooier dan Bonaire? Dat dacht ik niet!!!!! wel anders......

Morgen of overmorgen gaan we weer naar het vaste land richting een national park (Kao Sok) om daar wat te gaan hiken mits het weer het toelaat, misschien nog naar similan en surin eilanden voor een duiktrip, maar misschien wordt dat te duur en te krap in tijd want ons visum voor Thailand verloopt5 september....we zien wel hoe de wind waait......

Nog steeds geen spijt van alle beslissingen.......life is good!

liefs Tinus en Con

Margreet

Volgende x graag foto van lobsterbillen:-). xx

Dieuwke (jeweetwelvanzumba)

Hallo,

Zo ik ben weer bij, heb zitten smullen van jullie verhalen en foto's. Spannend (aah een twister), mooi en dus ook wat nattig hier en daar.
Hier alles ok, zolang je niet naar buiten hoeft. Vakantie is weer voorbij dus volop aan de bak en aan de zumba (zucht wat is dat lastig al dat luie zweet).
Geniet-se!
Groeten vanuit een nat Rhenen!

niels van andel

leuk dat u een wereld reis maak ik geniet echt van de verhalen. over een week of twee zal het in de schoolkrant komen. als u weer thuis komt zou u dan even een datum of mailtje willen sturen zodat we dat mooi op foto kunnen zeten. gr vanuit veenendaal