tinusencondewereldrond.reismee.nl

kuala lumpur

Nou daar gaat ie dan Tinus aan het Blog.

Het moest natuurlijk een keer gebeuren, ik moest ook maar eens een stukje schrijven. Conny is hier natuurlijk veel beter in, maar ik doe mijn best!!

Kuala lumpur

We zijn hier aangekomen vanaf het heerlijke eiland Perhentian met een super deluxe bus, dus toen we 's morgens wakker werden was het wel effe omschakelen naar de grote stad.

Na een trein gepakt te hebben om 5.30 's morgens stonden we zo rond een uurtje of 7 midden in Chinatown op zoek naar een hostel. Na effe wat rond lopen een relaxt hostel (Villa Casa) gevonden waar we nu al 4 dagen verblijven.

Op dag 1 zijn we 's middags gelijk maar de stad in gelopen en zijn we de hele middag in echt enorme shoppingmalls onze ogen wezen uitkijken. Totdat we een bioscoop tegen kwamen. Een kaartje kochten voor 4,5 euro pp en naar Step up 3D. Echt wel een vette film tussen alleen maar maleisiers.

Dag 2 zijn we in een soort van euromast geweest om de stad te bekijken en natuurlijk de Pertronas towers. Verder zijn we toen weer in de shoppingmalls beland. Om voor het avondeten naar chinatown te gaan voor wat spicy local food.

Dag 3 zijn we ergens in de buurt van kuala lumpur op zoek geweest naar een horlogemaker van citizen met alleen een adres. Na ongeveer een hele middag zoeken en weer 3 shopping malls verder bij een huge tower aangekomen en eindelijk het ' kantoor' gevonden. Was het een nationale feestdag en was alles dicht. Dus helaas.........., maar wel op plekken geweest waar normaal geen toerist komt. Verder zijn we 's avond de stad in te gaan om de petronas towers by night te zien enz enz.

Vandaag zijn we richting wat nationale gebouwen geweest om uiteindelijk bij een grote vogel dierentuin uit te komen maar ik had zo'nhonger dat we eerst in het restaurant zijn gaan zitten. Dit was eigenlijk al midden in het park waar we alle vogels alvast konden zien. En zo als het echte nederlanders betaamd zijn we toen het park niet meer in geweest om geld te besparen. Hierna zijn we weer wezen eten in China town om hierna bij een soort van lampionfestival te gaan kijken, niet echt veel aan. Behalve dat Con werd gefilmd en geinterviewd door de lokale Alljazeera.

Morgen gaan we nog even wat grotten en een soort van heilige plaats bekijken (de Batu Caves) en dan is het genoeg wat betreft maleisie, want zondag vliegen we naar Indonesie (noord sumatra)

Zo nu eerst weer een biertje, want de vingers doen zeer hoor van al dat werken.

Groetjes en Terima kasih

Martijn en Con

Clemens

Goed verhaal hoor, ik denk niet dat je onder doet voor Connie.

Marian Wijnen.

Hallo Prima verhaal hoor.Wat een avonturen heerlijk!!!!!!!!!!!!!
En leuke foto's. Gelukkig dat de rug weer beter is. Houden zo.............

Groetjes Marian.

Klaas

Hoeveel biertjes heb je tijdens het schrijven gedronken, want er komt geen eind aan je verhaal.
Jullie wilden natuurlijk Lampegietersavond niet missen!
Goeie reis naar Indonesië en veel plezier daar.
groetjes,
Klaas

Stefan

Zo ben ff op vakantie geweest, maar dan is het wel flink lezen om weer helemaal bij te zijn met jullie avonturen. Gelukkig hebben jullie het nog steeds naar jullie zin. Anders hoor ik het wel.

Houdoe Stefan