tinusencondewereldrond.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van al onze avonturen en ervaringen tijdens de reis die op 17 Juli 2010 van start zal gaan. De planning is om in Mei 2011 weer naar Nederland terug te komen.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, van onze voorbereidingen en als we eenmaal onderweg zijn..... via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op ons reislog en laat straks gerust af en toe eens een berichtje achter!

Alvast veel lees- en meereisplezier!

Groetjes,

Conny en Martijn

Reacties

Reacties

Silvan

Leuk, een reisblog.
Aub niet teveel tekst, ik ben meer van de foto's!
(een tip van mij, na 13 maanden de wereld rond met ook n blog..)
Veel plezier met de voorbereidingen, dat is al bijna net zo leuk!

Sil.

Jeanne Opdam

Tja, Connie en Martijn,
ik ben inmiddels het afgelopen jaar een hele ervaring rijker geworden! Hoor ik dat we Connie een tijd moeten missen..snikkerdesnik.
Maar ik vind het super dat jullie deze reis gaan maken. Ik houd de site in de gaten en ben benieuwd waar jullie beginnen.
Succes met de voorbereiding,
groetjes Jeanne (herstel en balans)

marian wijnen.

Hallo Conny en Martijn,

Begint het zo langzamerhand te kriebelen? Nog geen maand meer en dan zijn jullie weg.Leuk en spannend!!!!
Geniet dat zullen wij hier ook doen.

Groeten Marian (herstel en balans)

Saskia

Hallo , Conny & Martijn .

Heel erg veel plezier op jullie wereldreis wat een ervaring zeg!

Martijn , Heel erg bedankt voor het afgelopen jaar , ik spreek u niet meer dus doe ik het dan maar zo !

Heel veel plezier.

Heel veel liefs : Saskia

gerdy

Hallo Connie en Martijn

Over 17 dagen begint jullie reis, ik ga het volgen op de site en ben benieuwd wat er voor spannende dingen gaan volgen.
Uit ervaring weet ik dat dit de REIS wordt van jullie leven.
Haal eruit wat je kunt. Heel veel plezier en goede reis

Gerdy ( ven Herstel en Balans)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!