tinusencondewereldrond.reismee.nl

Afscheidsborrel 10/07/2010

Hallo lieve lezers,

Afgelopen zaterdag was onze 'afscheidsborrel' in de tuin van JP en Ina (nogmaals bedankt hiervoor).... Het begon wat plakkerig en zodra de eerste gasten arriveerden arriveerden ook de eerste regendruppels.... Vervolgens brak het noodweer los alsof ze ons een voorproefje wilden gevenop de moeson die in Thailand op ons wacht......

Echt respect voor de mensen die zich ondanks het weeralarm richting Ede durfden te begeven....... Heel erg fijn dat we jullie nog even gezien en gesproken hebben.... Heel erg bedankt voor alle lieve, waardevolle en soms ergcreatieve en vindingrijke cadeau's....!!!!........ We hopen dat jullie allemaal weer veilig zonder ongelukjes thuis zijn gekomen.....

Vandaag hebben we de sleutel van onze flat in Rhenen ingeleverd. Vervolgenshebben we nog evenopa en oma's opgezocht en tot slot alle foto's nu op ons blog gezet......

Voor de mensen die het fijn vinden om veel foto's van ons te kunnen bekijken.......we hebben nu al ruimte voor bijna 1000 foto's dus doneren mag natuurlijk altijd, maar heeft nuniet zo heel veel meerwaarde meer op dit moment......

Dit is echt het laatste blog vanuit Nederland.........

Martijn en Conny

niels van andel (mh1b)

nou meneer van de brink heel veel Succes met uw reis. Wij zullen uw verhalen in de schoolkrant zetten. Ik heb nu al medelijden met de stakker die al uw verhalen in een tekst mag zetten. Maar ik wens u nogmaals sterkte en hoop als u terug komt dat u dan weer leuk bij ons op school komt.
Mvg
Niels van andel

Michelle

Hey lieverds, nog 1 nachtje slapen!! Als dat lukt.... heel goede vlucht morgen. Supermooie maanden gewenst en ik ben benieuwd naar de verhalen!! Dikke knuffel van mij.

Maria Bongers ( afdeling 2 Oost )

Hoi Conny ( en natuurlijk ook Martijn )
Je site gevonden via het bord in de koffiekamer. Ik houd natuurlijk je site bij omdat ik het geweldig vind wat jullie gaan doen!!
Op dit moment zijn jullie al begonnen aan je reis en zitten jullie in het vliegtuig.
Ik wens jullie een hele fijne en geweldige tijd toe.
Ben alweer benieuwd naar je volgende reisverslag.
Groetjes Maria

Stefan

Nu echt begonnen...whoehoe!!!
Hoop dat ze andere films dan Shrek in het vliegtuig hadden ;-)