tinusencondewereldrond.reismee.nl

Chiang Mai en Jungle

Hey lieve lezers,

Daar zijn we alweer! Veilig terug uit de jungle! Afgelopen zondag was er een bomaanslag in het busstation in Bangkok hebben we gehoord, echter niks van gemerkt! Er waren politieke verkiezingen waardoor er weer wat onrust was ontstaan..... Maar goed geen zorgen, wij gaan morgen of overmorgen naar Laos! Vanaf Chiang Mai nemen we de bus naar de grens om vervolgens met een bootje de grens over te gaan en verder met het bootje af te zakken naar Luang Prabang..... Dus waarschijnlijk even een tijdje geen gehoor van onze kant.......

Chiang Mai is een wat grotere stad dan Ayuthaya en Sukhothai maar lang niet zo druk en chaotisch als Bangkok! We laten ons vanmiddag even lekker masseren (5 euro voor 60 min.) want dat hebben we wel verdiend na 3 dagen jungle trekking.....zere nek (slechte kussens) en benen (veel klimmen)...zere rug (slapen op bamboe ondergrond op flinterdun matje)........

Hoe was de trekking?: warm, primitief, gezellige groep, eerste dag wat zwaar en glibberig hier en daar (dat rijmt)..... Hoogtepunt: zwemmen in de waterval en met bamboeraft lekker rivier laten afglijden natgespetterd door lokale toeristen en liedjes zingen bij het kampvuur, dieptepunt: olifantenrit in de regen! Zie foto's....

Tot de volgende keer....

Liefs Tinus en Con

Marian Wijnen.

Hallo Conny en Tinus,

Wat een leuk verhaal.En groot gelijk dat je je even laat masseren.En wel wat angstig als er zo dicht in de buurt bomaanslagen zijn. Zoals je zult verwachten van een wat ouder iemand VOORZICHTIG ha ha.
Volop actief nog met z'n tweetjes leuk!!!!!!!
Ben benieuwd naar de foto's.

Groeten Marian.

Heleen en Arjan

Mooie avonturen hoor! leuk dat jullie tussen al dat reizen en trekken door nog tijd hebben om het thuisfront op de hoogte te stellen van jullie avonturen! Heeel veel plezier samen! Hier alles nog rustig verder, zijn de dagen aan het aftellen..Liefs, Heleen

Janny

Wouw! wat een avonturen en aktie allemaal. Al zoveel gezien en gedaan in zo'n korte periode. Geweldig en benijdenswaardig. Vergeten jullie niet zo nu en dan een rustdag in te lassen?
Groetjes, Janny

Michelle

Leuk om te lezen dat jullie het goed naar je zin hebben! Hier alles okido. Nog wel een nieuwtje; we hebben een huis gekocht! einde goedkope huurtijd..gr, mies

Stefan

Zo te lezen vervelen jullie je nog steeds niet ;-) Houdt dat vol!
En zoals Mies al zei alles hier okido.

Houdoe Stefan

Kirsten

Ha ex-collega, hahaha

goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Ga zo door!

Zoals Stefan en Mies al zeiden alles okido hier. Geen bijzonderheden.

Geniet ze,

lfs Kirs

Silvan

Foto's!
Meer foto's!!!
Lange, kon je niet van die waterval af raften met dat bamboe vlot?
Liedjes zingen bij het kampvuur...?
Veel plezier in Luang Prabang, lekker zuipen in drijvende binnenband en tarzan swingend de rivier in!
Helemaal top! Kost je wel 2 dag budgetten aan bier!!!

X Sil.

Martin en Ria

Ayo me dushi's,
Op een zonnig Bonaire jullie reisverhalen gelezen.
Leuk om op deze manier met jullie mee te reizen.
Geniet er lekker van en de lieve groetjes van ons
Ria en Martin

Marleen (ex-ergo oss/veghel)

Hoi Conny en Tinus,

Na lang zoeken (ik was vergeten het adres mee te nemen) toch nog je weblog gevonden. Leuk om te lezen! Jammer genoeg hebben wij geen tijd meer om ook zuid-oost asie aan te doen. Maar we vermaken ons ook nog prima in Indonesie. Al enig idee wanneer jullie deze kant op komen? Wellicht meeten we elkaar ergens. Wij vertrekken waarschijnlijk rond 22 augustus naar Bali en willen dan Bali, Lombok en de Gili-eilanden doen in onze laatste maand.

Geniet van jullie reis.
Groetjes Marleen

Margreet

Zuslief en zwager!

Zit weer ziek te zijn van jaloezie van jullie mooie verhalen, op het kantoor op mijn werk. Wat een goede dingen doen jullie! Tja het regent misschien als jullie op een olifant zitten, maar je zit wel gewoon op een echte olifant!! Hoe cool is dat!
Ben wel heel benieuwd naar de verhalen over het bootje waarmee jullie over de grens getrokken zijn. geen koppensnellers ontmoet? En nu dus al in Laos.... Ook lang nie gek! Ik heb vandaag tickets geboekt voor 4 dagen Italie. Ook hartstikke avontuurlijk ;-)
Geniet ervan dushi's!! xx Greet