tinusencondewereldrond.reismee.nl

Tobago en thuiskomst.....

Hallo lieve lezers,

We zijn weer veilig terug in Nederland!!! Na een lange tijd wachten op Gatwick Airport voor een vlucht van 45 minuten kwamen we wat vertraagd aan op Schiphol.... En daar stond ons welkomstcomite zelfs na al die vertraging...(opa & oma Beukhof, JP en Ina, Henk, Hilly en Margreet)....met ballonnen slingers en een brede glimlach ons op te wachten! Na een gezellige borrel en eerste bijkletsmoment ging iedereen weer huiswaarts en gingen wij met Henk en Hilly mee naar het noorden... en daar stond ons een enorme verassing te wachten!!!!! Ze hadden namelijk in onze afwezigheid een woning voor ons geregeld (Roel Linde, heel erg bedankt)en iedereen wist dat, behalve wij natuurlijk!!! En behalve dat we 's nachts voor een deur met ons naambordje stonden was het huisje ook al volledig ingericht zodat aan ons de keuze was waar we wilden slapen!!!! Hoe fijn is dat!!! (Henk en Hilly helemaal super!!!) Natuurlijk wilde Con de eerste nacht dicht bij haar ouders zijn en Dribble weer zien, dus na een rondleiding door de nieuwe woning de wijn ontkurkt en op het huissie geproost,de deur weer gesloten en door naar Wanneperveen....Ondertussen zijn wij in onze nieuwe woning getrokken en bezig met de spullen uitzoeken en het creeren van ons eigen plekkie!

Maar nog even terug naar Tobago waar we laatste dagen echt vakantie hebben gevierd (Bedankt, Martin en Ria)! Na de goatraces (ik zal nog even proberen een filmpje daarvan erop te zetten, maar dat duurt nog wel even) hebben we voornamelijk over het eiland getoerd in onze nissan sunny (caribbische stijl) watervallen en regenwoud gezien, stranden en wat golfsurfen (tinus dan) en gesnorkeld op het Buccoo reef....gevolgd doorde dagelijkse zwembadsessie met de nodige caribjes, en cocktails.....Tobago is een heerlijk laid-back eiland met nog weinig toerisme. De mensen zijn als je ze even leert kennen echt heel vriendelijk en we hebben een super tijd gehad. De tijd vloog voorbij en al snel naderde de terugvlucht naar nederland....

Laatste reisfeitjes: In totaal hebben we ruim 65 uur gevlogen,157 uurop een bootgezeten waarvan 67 uur op de illusion, 6 uur in de trein en 235 uur in bussen en minibusjes. Daarnaast hebben we zelf nog 18.000km zelf afgelegd met camper en huurauto's....

Hoe zit het dan met het begrootte budget? Niet gehaald, slechts 3000 euro meer uitgegeven dan begrootmaar gelukkig tochnog wat geld op de rekening overgehouden bij terugkomst....goed gedaan zeggen we dan!!!! Gelukkig wonen we nu anti-kraak waardoor we het er een aantal maanden zonder inkomen kunnen uithouden. Ondertussen wordt er druk gesolliciteerd en horen jullie snel hoe dat is afgelopen......duimen draaien dus!

Dit was het dan.....einde reis.,,,...einde blog.....bedankt voor het meereizen, jullie reacties, mailtjes, telefoontjes en donaties.... we hopen jullie snel weer een keer persoonlijk te kunnen spreken!

Heel veel liefs

Martijn en Conny

p.s. het skim-verhaal is allemaal goed gekomen, geld is alweer terecht! al met al hebben we erg veel geluk gehad en hebben we alleen maar hoeven te genieten!!!!

Nienna

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn, Thomas en ik komen snel een keer langs in jullie nieuwe huisje!

Fred en Annemiek

Welkom thuis en suc6 met solliciteren.

Koen

Welkom terug in Nederland! Ik heb genoten van alle verhalen en de bijbehordende foto's.

Succes met jullie nieuwe start.

Marian Wijnen.

Een heel erg welkom terug in Nederland.
Dank voor jullie geweldige blog en foto's.
Soms voelde ik me ook erg ver weg als ik jullie verhalen las en foto's bekeek.
Heel veel succes met solliciteren en toi toi toi.

Groeten.................

Heleen

Hallo! welkom terug wereld reizigers! we hebben genoten van jullie verhalen en avonturen. tot snel! Als jullie weer keer gaan camperen met jullie VW busje in noordwijk dan laat even weten he!

niels A

Wat fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en dat jullie het leuk gehad hebben
gr
NvA

Maria Bongers (afd 2 )

Welkom weer in Nederland!!
Ik heb erg genoten van jullie reisverhalen, hopenlijk krijg je weer aard in Nederland!! Conny succes met solliciteren en misschien tot ziens in Bernhoven.
Groetjes Maria Bongers

Gilbert van Gent

Welcome back allebei!! En Tinus, goed dat je nog wat geld over hebt.... 10 juni kan je dan weer een paar uur op een bootje in Friesland zitten BFS 2011!

Silvan Henneman

Hee Luitjes!

Goed te horen, dat jullie zonder kleerscheuren en tegenvallers weer terug zijn in NL. Nu ga je lekker de boel verwerken in je leven. Je zal er altijd met veel plezier op terugkijken en niemand neemt het van je af! Geweldige reis, waar je nooit spijt van hebt!
Wanneer is de volgende reis gepland, of zal ik dat over een 2 a 3 jaar nog eens vragen...?!

Ik ga hier me huissie bouwen, op Bonaire. Heb erfpacht gekregen. Als dat klaar is ga ik de volgende trip plannen!

XX Silvan.